Ciemny

Żabson - Księżniczki prod.KGR

Żabson To Ziomal
wyświetleń 26 566 410
93% 251 350 16 416

Zamów preorder na zabsontoziomal.com/
"Księżniczki" to pierwszy singiel zwiastujący nadchodzący, pierwszy legalny longplay Żabsona.
Podziękowania dla Tasmana za nieoceniony wkład w produkcji teledysku.
Wokal i tekst :
facebook.com/ZabsonVLB/
instagram.com/zabsonziomal/
Beat :
facebook.com/KGRBEATZ/
Video:
facebook.com/tomasens.org/
Realizacja :
facebook.com/djjohnyzbieraplony/
Mix/Master: SOLAR i kaska zostaje !
facebook.com/slonecznysolar/

Muzyka

Opublikowany

 

16 sie 2017

ŻabsonKsiężniczkiTo ZiomalPokoraAu freedersehnRich ArtKGRBiałasSolarQuebonafideBedoesKubanSB MaffijaTrapPolskaHipHopRapDrill

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 10 578
81Sam 81
81Sam 81 5 godzin temu
♡ksinżniczki♡
zxc zxcv
zxc zxcv 5 godzin temu
zajebista muza
Gyerky Official
Gyerky Official 17 godzin temu
Kto w wakacje 2018??? ☺😄
TwojeZiomkiYT
TwojeZiomkiYT Dzień temu
22:50
Alusekk Fingerboard
MEGA :D
Red Knight
Red Knight Dzień temu
Kto w 2019
Rincia Nightcore
Rincia Nightcore Dzień temu
Czy tam jest siostra czuxxa?
Magda Krzysik
Magda Krzysik Dzień temu
zajefajny jest
Wojciech Cejrowski
Wojciech Cejrowski Dzień temu
Czy tylko mi się wydaje jak by od kilku miesięcy wciąż było 26 mln i się zatrzymało? Chyba że taka jest smutna prawda.
Krystian Baj
Krystian Baj 2 dni temu
Tomasz Nowak to dzban
FilipacZ
FilipacZ 2 dni temu
O kurwa to już rok
Przemek Rafalski
Przemek Rafalski 2 dni temu
To jest SPK piosenka kto za
Rasta Official
Rasta Official 2 dni temu
Kto słucha dalej w 2018? :D
DanielosYT1 Plonka
Zajebiste
Pan Kluseczka
Pan Kluseczka 2 dni temu
Gardzę, kompletne ścierwo i frajernia. To jakieś kompletne gówno wyprodukowane za pomocą autotune przez pozerską gimbaze, kopiujących na siłę stylówkę Lil Peepa i soundcloudowych rapsów. Najśmieszniejsze w tym jest ich pozowanie na twardzieli, podczas gdy żaden z takich typków nie wytrzymałby ze strachu na jakimkolwiek prawilnym osiedlu.
M4R!C
M4R!C 2 dni temu
Pan Kluseczka Żabson - do ziomów możesz sobie zobaczyć żabe z ziomkami, m.in Borixonem
Tomasz Wolanski
Tomasz Wolanski 2 dni temu
Nie pasujesz do kawałku chud ricz
JJayMaster
JJayMaster 3 dni temu
Kto słucha ten jest zjebany.
Defender
Defender 3 dni temu
Julka co ty tam robisz?
Tymon Gądek
Tymon Gądek 3 dni temu
26496567/26 496 567mln wyświetleń 18.07.2018 godzina 01:46 pozdrawiam wszystkich którzy to słuchają niedługo rok od publikacji
żv8son
żv8son 4 dni temu
Polecam w przyspieszeniu 1,5 ;D
Loves Stars
Loves Stars 4 dni temu
Dupa to wielka dupa ! 😎😎😎
Kamila Gajewska
Kamila Gajewska 4 dni temu
Spoko jest t piosenka
Patryk Demczur
Patryk Demczur 4 dni temu
Najlepszy raper z autotunem
Igor Malec
Igor Malec 5 dni temu
Zajebiste
Janusz Such
Janusz Such 5 dni temu
xd😉😉
Adamowskyy
Adamowskyy 5 dni temu
mega nuta
Dodo2004 Dodo2004
Super muza
Jakub Tomczak
Jakub Tomczak 6 dni temu
Bronisław Komorowski
Patrycja Kapłowska
Fajny tekst, ale słabe wykonanie. Sorki
MITSS
MITSS 6 dni temu
Ta suka jebie cię na kase
Marta sławińska
Fajne
Yo Yo
Yo Yo 6 dni temu
Wyjaśnił pół lasek Klasa(:
Bianka
Bianka 7 dni temu
Ale chujostwo
luna 0467
luna 0467 7 dni temu
To mi się nigdy nie znudzi
Kasia Żyjewska
Kasia Żyjewska 7 dni temu
XD
Różowy pies z planety kotów z bekonu
Prawdziwi fani słuchają nawet teraz ♥😏
Julita Potrzeba
Julita Potrzeba 7 dni temu
Wspomnienia z psychiatryka 😇💋👆
Ala Pieczek
Ala Pieczek 7 dni temu
Fajna nuta
MrMorfeuszPL
MrMorfeuszPL 7 dni temu
beznadzieja :P
Andrew
Andrew 8 dni temu
kiedy supreman ?
xKuki27 x
xKuki27 x 8 dni temu
Hit lata 2018
mr.gryzlly
mr.gryzlly 9 dni temu
A jak zegarek wpadł do wody przy kreceniu to prawie się popłakałeś 😂
Magdalena Oleksy
Magdalena Oleksy 10 dni temu
Zajefajne
Kubyy_To_Ziomal ___
Kto z Polski???
Igor Łotysz
Igor Łotysz 11 dni temu
Elo
Natalia Jeszkowska
Natalia Jeszkowska 11 dni temu
Ja słucham
_Star Stable_
_Star Stable_ 11 dni temu
dzisiaj olewam te ksienżki :D
MeciX
MeciX 9 dni temu
_Star Stable_ kup sobie słownik
Robloxian przemo20pll
Do kitu
Pelargonia Pav
Pelargonia Pav 12 dni temu
Żaba ma sexi sutki c'nie? Znam już na pamięć
Kacper 1332
Kacper 1332 13 dni temu
Like
young janek
young janek 14 dni temu
Zajebista nuta i fajne miejsce na tworzenie piosenek
patka Teresińska
patka Teresińska 14 dni temu
dzisiaj olefam te księżniczki bo...\
Dustin Kośmider
Dustin Kośmider 14 dni temu
kto slucha w 2018-7
Miłosz Tomecki
Miłosz Tomecki 15 dni temu
Zajebizta muza
Nightcore_ MSP
Nightcore_ MSP 15 dni temu
Kto w 2018?
Sandra Bloch
Sandra Bloch 15 dni temu
Jakie to jest słabe!
Maciek Stach
Maciek Stach 15 dni temu
Kiedyś jedne butyy
EthernalSunshine
EthernalSunshine 16 dni temu
olewam dziś księżniczki wolę księciów
Dustin Kośmider
Dustin Kośmider 16 dni temu
kto slucha w 2018?
maja wolfhard
maja wolfhard 16 dni temu
Meine krasz
DaNoN BDF
DaNoN BDF 16 dni temu
On jest kurwa żenującym jebanym debilem się kurwisko chwali kasą i tym że jest sławny, ma siebie za chuj wie jakiego kurwa raperka który zarabia bóg wie ile kasy i za to lecą baby na niego chyba te stare kurwy z ulicy z syfilisem na pizdzie
Witek Herok
Witek Herok 15 dni temu
Lol
Polski Patriota
Polski Patriota 15 dni temu
DaNoN BDF Chujnia lece do kalibru lub evtisa
Korona Kielce
Korona Kielce 16 dni temu
Żabson najlepszy raper
Polski Patriota
Polski Patriota 16 dni temu
Ale to chujowe... lece do kalibru
RESTI_official_POLAND
Nigdy nie słyszałem nic gorszego nawet kacpi121 jest lepszy niż ta żaba 🐸 debil jebany
Crazy girl
Crazy girl 17 dni temu
Czy tylko mi sie to lepiej slucha w 1.25?
Zoł za
Zoł za 17 dni temu
Polecam szybkość odtwarzania 1,25 albo 1,5 😁😁😁😁
FRAN BITS
FRAN BITS 17 dni temu
Dałem 401tys sub🎉🎉🎉
MeciX
MeciX 17 dni temu
Generalnie Żabson to Ziomal
Klaudia Płatek
Klaudia Płatek 17 dni temu
👌
wlodek 1916
wlodek 1916 17 dni temu
ogl szanuje ale straszne huherko z cb ;p
Maciej Hypiak
Maciej Hypiak 18 dni temu
Żabki sobie kumkają tę gównianą piosenkę w stawie...
Channel 0
Channel 0 18 dni temu
Czy to bułgaria?
Channel 0
Channel 0 17 dni temu
Sub za sub?
MeciX
MeciX 17 dni temu
Channel 0 spk
Channel 0
Channel 0 17 dni temu
Dzieki bo jestem na wakacjach w bułgari :)
MeciX
MeciX 17 dni temu
Channel 0 tak
orginalna nazwa
orginalna nazwa 18 dni temu
no name? Co?
orginalna nazwa
orginalna nazwa 18 dni temu
Cześć Zią
Krzysiu Michno
Krzysiu Michno 18 dni temu
NAJS
Aga C.
Aga C. 19 dni temu
lol
Gwiezdny JednorełeQ :3
super👍❤
Daniel Szachnowski
Daniel Szachnowski 20 dni temu
Pozdro
the pazdan
the pazdan 20 dni temu
Spoko muza pozdro
Vixer
Vixer 20 dni temu
2018?
pntz football u mistrza
ta piosenka była utworzona w Władysławowi żabson
Pwlus
Pwlus 21 dzień temu
3:03 najlepszee
xBonus216 象
xBonus216 象 21 dzień temu
kurwa najlepsza nuta na swiecie zabson pozdro
Bozena Gruchala
Bozena Gruchala 22 dni temu
najlepsze na świecie xd
-SNEKEY-
-SNEKEY- 22 dni temu
Hahahahah
Dark Cookie
Dark Cookie 22 dni temu
Moje zadanie z Polaka Wykresl fałszywy wyraz Zrobiłem tak Ta nuta -jest- -zjebana- /rozpierdala system
DrelloX
DrelloX 22 dni temu
Mordo spotkałem cie w EnergyLandii odpinales mi pasy na smoku. Balem sie spytac o fotę
Albert XD
Albert XD 22 dni temu
sama prawda
Igor Nowakowski
Igor Nowakowski 23 dni temu
kozak nuta
prer kier kier prer
Boze jaki ty zabson masz morde jak lamus zwykly co hajs tylko cie reprezentuje a nie charakter albo wyglad kurwo
Patryk Kwieciński
Patryk Kwieciński 24 dni temu
szenada
Kill3R PL
Kill3R PL 24 dni temu
Love 1:44
Lewy Official
Lewy Official 24 dni temu
Dziś olewam te księżniczki!
Borys Sobczak
Borys Sobczak 24 dni temu
Ale syf
Lite Brix44
Lite Brix44 24 dni temu
Hood Rich = biedak udając bogatego
Bless Offical
Bless Offical 24 dni temu
Żydson to ziomal
Janek Mak
Janek Mak 24 dni temu
K
Natural Wiews
Natural Wiews 25 dni temu
1:55 ❤️
Dominika Boho
Dominika Boho 25 dni temu
zajebiste
Martyna Cieślak
Martyna Cieślak 25 dni temu
ddf
Następny
Żabson - Incepcja
7 miesięcy temu
Żabson - DMT
4 miesięcy temu
Zeamsone "Ballada"
11 miesięcy temu
Otsochodzi - Nie, nie
8 miesięcy temu
7. Young Igi "Mówiłaś"
11 miesięcy temu